JEDYNY W POLSCE PRODUCENT LEKÓW NA BAZIE SOLANKI SIARCZKOWEJ I WODNEGO WYCIĄGU BOROWINOWEGO

Jak zachować życiowy balans?

Dobre życie, spokój ducha i efektywność w pracy są niezwykle ważne w naszym życiu. Niezależnie od tego, czy chodzisz do szkoły, pracujesz, prowadzisz własną firmę czy jesteś na emeryturze, z pewnością masz własne obowiązki. Jak zachować w życiu balans?

Zawsze jest coś do zrobienia. Są rzeczy, które robić chcemy oraz takie, które wykonywać musimy. Wyzwaniem jest zachowanie odpowiednich proporcji pomiędzy pracą i odpoczynkiem. Nie zawsze należy to do łatwych zadań. Życie w ciągłym biegu, a w konsekwencji w permanentnym stresie sprawia, że nie dbamy o to, co jemy oraz o swój odpoczynek.

Dbaj o siebie!

Nie osiągniesz w życiu niczego, jeśli nie jesteś zdrowy. Zatem naucz się kończyć pracę o odpowiedniej godzinie. Znajduj czas na odpoczynek, regularnie wykonywaną, najlepiej codzienną aktywność fizyczną oraz odpoczynek. Śmieciowe jedzenie, życie w permanentnym stresie i w ciągłym biegu, z mnóstwem spraw do załatwienia sprawi, że w pewnym momencie Twój organizm się zbuntuje.

Każdego dnia znajduj czas na robienie tego, co przynosi Ci przyjemność. Niezależnie od tego, czy są to: spacery, ćwiczenia, prace w ogrodzie, medytacja czy czytanie książek. Dawaj sobie czas, na rzeczy, które są Twoją pasją.

Ustal priorytety.

Przyjrzyj się swoim wartościom i zdecyduj, co jest dla Ciebie naprawdę ważne. Ustal granice! Nie można pracować przez 16-18 godzin dziennie i normalnie funkcjonować. To na dłuższą metę na pewno się nie sprawdzi. Bez względu na to, na jakim etapie życia się znajdujesz. I czy nie bierzesz na swoje barki zbyt wielu obowiązków. Skup się na tym, czego najbardziej potrzebujesz i to na tym, skup swoją energię. Jeśli próbujesz złapać zbyt wiele srok za ogon, wkrótce, zamiast sukcesów, możesz dotrzeć nieuchronnie nadchodzącą katastrofę.

Stwórz plan działania

Bądź zorganizowaną osobą i planuj wszystko z wyprzedzeniem. Na początku tygodnia staraj się ocenić i zapisać listę rzeczy do zrobienia, spotkania, zbliżające się terminy egzaminów czy konferencji. Nie zapomnij także zaplanować odpoczynku, czasu dla rodziny, by naładować swoje baterie, a w efekcie poprawić swoją wydajność w pracy.

Bądź przygotowana na nieoczekiwane wydarzenia

Zamiast się denerwować i stresować, naucz się, że czasami mogą pojawić się wydarzenia, nad którymi nie będziesz mieć kontroli. Zepsuje Ci się komputer, możesz utknąć w korku lub zachoruje Ci dziecko. Takie rzeczy się wydarzają, dlaczego zaakceptuj to, że mogą się pojawić w najmniej oczekiwanym momencie, a wówczas będziesz musiała przeorganizować cały swój misternie ułożony plan.

Bądź zorganizowany i planuj z wyprzedzeniem

Poświęć czas na początku każdego tygodnia, aby ocenić, co należy zrobić. Zrób listę rzeczy do zrobienia w terminarzu lub kalendarzu na nadchodzące spotkania, zbliżające się egzaminy, lub spotkania do udziału. Upewnij się również, aby umożliwić sobie i swojej rodzinie wypoczynek i jakość. Poświęcenie czasu na połączenie z rodziną i przyjaciółmi pozwoli naładować baterie i zwiększyć wydajność w dłuższej perspektywie.

Bądź pozytywnie nastawiona

Rozpocznij każdy dzień z radością i uśmiechem na ustach. Miej na uwadze, że czasem coś może nie iść zgodnie z planem. Spójrz na takie wydarzenia z innej perspektywy, a okaże się, że mają Cię one nauczyć, jak sobie radzić z nieprzewidzianymi wydarzeniami i przeciwnościami losu. Ciesz się chwilą i pozwól Twojemu życiu rozwijać się. Nie martw się o przyszłość.

Choć nie możemy przewidzieć i zaplanować wszystkiego w naszym życiu, możemy zdecydować, w jaki sposób i na co skoncentrować naszą energię. Może to wymagać krytycznego myślenia i umiejętności rozwiązywania problemów, ale w końcu doprowadzi to do znacznie mniejszego stresu i zrównoważonego życia.

Jak stosować?

Kuracje siarczkową i borowinową z wykorzystaniem leków i kosmetyków uzdrowiskowych. Sulphur Zdrój zalecamy przede wszystkim dla osób borykających się z chorobą reumatyczną, osteoporozą, zwyrodnieniami stawów i kręgosłupa, zespołami bólowymi kręgosłupa czy po urazach narządu ruchu. 

Kuracja siarczkowa

Przygotowaliśmy ją z myślą o osobach, które:
– oczekują na pobyt w sanatorium;
– nie mogą skorzystać z kuracji sanatoryjnej;
– chcą kontynuować leczenie sanatoryjne we własnym domu.

KROK 1 – podstawa kuracji

LEK OTC – BALS SULPHUR ŻEL SIARCZKOWY 300G 
Jak stosować – 2x dziennie przez 2/3 tygodnie. 

Krok 2 – wzmocnienie kuracji

Kąpiel siarczkowa 1000g 

lub

BUSKIE SPA SIARCZKOWE 500 G 
Jak stosować- kąpiel siarczkowa 3x w tygodniu przez 2/3 tygodnie. 

Zalecamy wykonanie ok. 10 zabiegów (potrzebne do tego będą min. 2 opakowania produktu Kąpiel siarczkowa 1000g lub buskie SPA siarczkowe 500g)

Kuracja borowinowa

Przygotowaliśmy ją z myślą o osobach, które:

– oczekują na pobyt w sanatorium;
– nie mogą skorzystać z kuracji sanatoryjnej;
– chcą kontynuować leczenie sanatoryjne we własnym domu.

Krok 1 – podstawa kuracji

MAŚĆ BOROWINOWA 60G

lub

REUMOGEL ŻEL BOROWINOWY 135G 

(uwaga – maść ma działanie rozgrzewające, żel nie. Wybierz produkt, który bardziej odpowiada Twoim preferencjom.)

Jak stosować – 2x dziennie przez okres 2/3 tygodni. 

Krok 2 – wzmocnienie kuracji

  1. Kąpiele borowinowe na bazie produktu: borowina SPA 500g 
    Jak stosować – kąpiel borowinowa 3x w tygodniu przez 2/3 tygodnie. 

Zalecamy wykonane ok. 8-10 zabiegów (potrzebne do tego będą min. 2 opakowania produktu borowina SPA).

  1. Okłady borowinowe na bazie produktu: borowina plus 1000g

Jak stosować – 3x w tygodniu przez 2/3 tygodnie. 

Zalecamy wykonanie ok. 8-10 zabiegów. Porcję borowiny plus potrzebną do zabiegu można używać do 5 razy. 

Kąpiele borowinowe i okłady borowinowe można stosować naprzemiennie.