JEDYNY W POLSCE PRODUCENT LEKÓW NA BAZIE SOLANKI SIARCZKOWEJ I WODNEGO WYCIĄGU BOROWINOWEGO

Wellbeing w życiu. Zasady

19 sierpnia 2022

kobieta-ćwiczy

Wellbeing to inaczej dobrostan lub poczucie komfortu. Wellbeing to holistyczny sposób życia, w którym dbasz o psychiczne, fizyczne, duchowe i środowiskowe czynniki. Wypływają na niego środowisko naturalne, kariera, finanse, rozwój osobisty oraz relacje.

Poznaj zasady wellbeing w życiu.

Odżywianie

Dbanie o swój nastrój powinniśmy rozpocząć od odżywiania organizmu pożywieniem i płynami, które będą wspierać jego funkcjonowanie. Swoje codzienne menu zaplanuj tak, by dostarczało ciału maksymalną dawkę składników odżywczych.

Kontakt z naturą

Kontakt z naturą — spacery po lesie, wędrówki po górach czy prace w ogrodzie — poprawią samopoczucie oraz obniżą tętno i ciśnienie krwi, a w efekcie przeciwdziałają depresji i lękom. Dobrą praktyką wellbeing, która przynosi mnóstwo korzyści, jest uziemianie.

Pozytywne myślenie

Pozytywne myśli i uprzejma komunikacja z empatią powodują, że poziom oksytocyny wzrasta. Zmień komunikację na pozytywną, a niemal od razu dostrzeżesz mnóstwo korzyści.

Poczucie bliskości

Poczucie bliskości i doceniania przez innych ludzi jest podstawową ludzką potrzebą. Relacje społeczne mają kluczowe znaczenie dla dobrego samopoczucia w każdym wieku, dlatego warto rozmawiać z innymi ludźmi.

Aktywność fizyczna

Ciało rozkwita w trakcie poruszania się, do tego też zostało stworzone. Warto ćwiczyć co najmniej 30 minut każdego dnia. Najlepiej znaleźć aktywność, która będzie sprawiała przyjemność. Może to być nordic walking, spacery po lesie, joga, jeżdżenie na rolkach czy zajęcia fitness. Nawet chodzenie po schodach to doskonały pomysł.

Odpoczynek i sen

Do regeneracji organizmu sen jest tak samo ważny w naszym życiu, jak ruch i odżywianie. Żyjemy w czasach gdy wiele osób poświęca zbyt mało czasu na sen lub nie śpi prawidłowo. Wprowadź nawyk wyłączania wszystkich ekranów co najmniej 30 minut przed snem i usuń telewizor z sypialni, by zadbać o komfort podczas nocnego wypoczynku.

Osoby zajęte i zapracowane powinny każdego dnia znajdować czas na odpoczynek. Najlepiej zapisać go sobie w harmonogramie dnia, by doładować baterie i zrobić coś, co sprawi przyjemność oraz na chwilę pozwoli zapomnieć o kolejnych zadaniach do wykonania.

Zrób sobie przerwę. Tak po prostu, pomiędzy kolejnymi czynnościami, które masz do wykonania w ciągu dnia. Zatrzymaj się. Weź 3 głębokie oddechy. Poczuj ziemię pod stopami. I kontynuuj dzień.

Uważność

Świadomość tego, co się dzieje tu i teraz poprawia samopoczucie, korzystnie wpływa na samorozumienie oraz pozwala dokonywać pozytywnych wyborów. Naucz się cieszyć się chwilą i tym, co cię otacza. Zwróć uwagę na swoje otoczenie, kup nową roślinkę i postaw na biurku w pracy lub wybierz się w nowe miejsce na lunch.

Ucz się nowych rzeczy

Nauka zwiększa poczucie własnej wartości, a także zachęca do aktywnego życia i interakcji społecznych. Praktyka wyznaczania celów została silnie powiązana z wyższym poziomem dobrostanu u osób dorosłych. Rozpocznij naukę nowego hobby, najlepiej takiego, które cię pasjonuje. Przeczytaj książkę lub naucz się nowych słów.

Te zasady działają cuda, przynoszą wewnętrzną radość i sprawiają, że czujesz się ze sobą dobrze. A może masz własne zasady wellbeing?

Jak stosować?

Kuracje siarczkową i borowinową z wykorzystaniem leków i kosmetyków uzdrowiskowych. Sulphur Zdrój zalecamy przede wszystkim dla osób borykających się z chorobą reumatyczną, osteoporozą, zwyrodnieniami stawów i kręgosłupa, zespołami bólowymi kręgosłupa czy po urazach narządu ruchu. 

Kuracja siarczkowa

Przygotowaliśmy ją z myślą o osobach, które:
– oczekują na pobyt w sanatorium;
– nie mogą skorzystać z kuracji sanatoryjnej;
– chcą kontynuować leczenie sanatoryjne we własnym domu.

KROK 1 – podstawa kuracji

LEK OTC – BALS SULPHUR ŻEL SIARCZKOWY 300G 
Jak stosować – 2x dziennie przez 2/3 tygodnie. 

Krok 2 – wzmocnienie kuracji

Kąpiel siarczkowa 1000g 

lub

BUSKIE SPA SIARCZKOWE 500 G 
Jak stosować- kąpiel siarczkowa 3x w tygodniu przez 2/3 tygodnie. 

Zalecamy wykonanie ok. 10 zabiegów (potrzebne do tego będą min. 2 opakowania produktu Kąpiel siarczkowa 1000g lub buskie SPA siarczkowe 500g)

Kuracja borowinowa

Przygotowaliśmy ją z myślą o osobach, które:

– oczekują na pobyt w sanatorium;
– nie mogą skorzystać z kuracji sanatoryjnej;
– chcą kontynuować leczenie sanatoryjne we własnym domu.

Krok 1 – podstawa kuracji

MAŚĆ BOROWINOWA 60G

lub

REUMOGEL ŻEL BOROWINOWY 135G 

(uwaga – maść ma działanie rozgrzewające, żel nie. Wybierz produkt, który bardziej odpowiada Twoim preferencjom.)

Jak stosować – 2x dziennie przez okres 2/3 tygodni. 

Krok 2 – wzmocnienie kuracji

  1. Kąpiele borowinowe na bazie produktu: borowina SPA 500g 
    Jak stosować – kąpiel borowinowa 3x w tygodniu przez 2/3 tygodnie. 

Zalecamy wykonane ok. 8-10 zabiegów (potrzebne do tego będą min. 2 opakowania produktu borowina SPA).

  1. Okłady borowinowe na bazie produktu: borowina plus 1000g

Jak stosować – 3x w tygodniu przez 2/3 tygodnie. 

Zalecamy wykonanie ok. 8-10 zabiegów. Porcję borowiny plus potrzebną do zabiegu można używać do 5 razy. 

Kąpiele borowinowe i okłady borowinowe można stosować naprzemiennie.